دمنوش کتاب؟!

  • ۴۱۴

خب

درود خدمت همه بزرگواران

123

123

صدام به همگی میرسه؟

امیدوارم که برسه :)

احتمالا با روند تقریبی وبلاگ آشنایی دارید، محض یادآوری،ما یه سری پست داریم که محتواشون معرفی کتاب هست.

چرا معرفی کتاب؟!

مگه بیکارم؟!

خب بخونم دیگه به بقیه چه!

دختر افاده ایی چهار تا کتاب نخونده اومده معرفی مینویسه !!!

بله حق باشماست! بنده گردنم از مو نازک تره ...

بله بله، خیلی وبلاگ ها و سایتای پر مخاطب و اپلیکیشین دیگه هستن که خیلی ام قدیمی ان و مخاطب ام زیاد دارن.

یه لحظه اجازه بدین توضیح میدم.

بزارین از موقعی شروع کنم که طفلی بیش نبودم، مادر بنده که علاقه وافری به  این موجودات خارق العاده داشت و به عللی نتونست زیاد باهاشون وقت بگذرونه دخترش رو با این یاران مهربان آشنا کرد.

از خاطرات مخاطره آمیزم مثل خوندن کتاب تو ساعت خواب،وسط خیابون،راه سرویس مدرسه و زنگ تفریح و سرکلاسای ریاضی و حتی الآن تو کلاسای دانشگاه ...که بگذریم یه مدتی بخاطر این کنکور بد مصب و دانشگاه و شهر دور و مسلما ناتوانی بنده در تنظیم وقت ساعت مطالعه ام تقریبا صفر شد، یک سال اخیر یکم بهتر شده، البته دیگه نمیتونم اونقدر بی دغدغه و متوالی مطالعه داشته باشم و پرواز کنم به دنیای کتابها،اما امیدوارم با حمایت و همراهی شما و البته تبغ نقدتون ادامه پیدا کنه این روند.

خلاصه اینجوری بود که ما با کتاب آشنا شدیم اما اینکه چرا معرفی میکنم.

آقا ما هر وقت خواستیم کتاب بخریم یا بخونیم هیچ کس نیومد بگه خرت به چنده فرزندم! چی میخوای اصلا ؟

این شد که من وقت زیاد سر کتابایی که یا درک نمیکردم تو اون برهه یا اصلا موضوعش فرق میکرد با تمایلات من و... تلف کردم.

اینجا میخوام شما رو با حال و هوای واقعیه کتاب ها آشنا کنم تا بدونین لذت میبرین ازش یا نه، و جزو کتاب هایی هست که بدردتون بخوره یا خیر.

حتی اگه یک نفر هم از سر درگمی بیرون بیاد بانوشته های من و یا فقط یک نفر به خوندن اون کتاب مشتاق بشه رسالت من انجام شده.

در قسمت پایانی این پست ها قسمت هایی از کتاب رو که معمولا کم هم نیستن و مفاهیم قابل توجهی دارن یا جزو قسمت های خوشمزه متن هستن!(با من بحث نکنین این قسمت حذف نمیشه)میاریم تا اگر هم عزیزی خدای نکرده به هر علتی نمی تونست کتاب رو مطالعه کنه :( از دنیای رنگارنگ اون کتاب بی نصیب نمونه و شما بیشتر با کتاب آشنا بشین و تصمیم گیری راحت تر باشه.

چرا دمنوش؟

خب ساده است، اولا من خیلی دمنوش ها رو دوست دارم(خصوصا اگه پونه داشته باشن)باید قانع شده باشید! اما بیشتر توضیح میدم.

دوما دمنوش ها خیلی میتونن خلاقانه باشن، شما میتونید کلی طعم های مختلف با رنگهای جذاب و رایحه های آرامش بخش و مفید برای بدنتون داشته باشید، دیگه اگه قانع نشدید حرفی ندارم:|

امیدوارم از این سری پست ها لذت ببرید.

منتظر پیشنهاداتتون هستم

سبز باشید

پ.ن1: علاقه من به دمنوش هیچ باعث نمیشه که به همون میزان قهوه دوست نداشته باشم!

پ.ن2:یه بخشی هست به اسم ملت عشق که زیر مجموعه دمنوش کتاب، در این بخش ما یه سری پست به اسم چهار لحظه داریم، که در هر کدوم چهار تا از قواعد صوفیانه شمس رو دور هم میخونیم، امیدوارم از اون هم لذت ببرید.

  • دمنوش کتاب خیلی نام خلاقانه ای هست

    ممنونم

    پاسخ:
    درود 
    سپاس فراوان 
  • امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

    سلام و عرض ادب 

    چقدر خوب است اشخاصی هنوز هستند که  در  تلاشند اثرگذاری مثبتی داشته باشند . 

    دمنوش یک خوبی دیگر هم دارد 

    در زمستان گرمش می چسبد و در تابستان خنکش :)

    معرفی کتاب ها انگیزه مطالعه را بیشر می کنند . 

    سپاس

    پاسخ:
    درود برشما همراه همیشگی 
    امید است که موفق باشم در این راه مفید بودن .
    دمنوش است دیگر ...:)
    همینطوره
    مانا باشید

  • باسلام،

    مطالب سایتم بروز شد لطفا ببینید،

    درضمن یه چیزی هست که بهتون میگم

  • خط 7 همین پست یه غلط املائی داره،درست بخونید:

     

    خط 7:احتمالا با روند تقریبی وبلاگ آشنایی دارید، محض یادآوری،ما یه یه سری پست داریم که محتواشون معرفی کتاب هست.

     

    ببینید مشکل اینه بجای اینکه (ما یه سری پست داریم) نوشته شده باشد،نوشته شده (ما یه یه سری پست داریم)

    -

    یا واضح تر بگم،کلمه ی 11 خط 7 همین مطلب،شما دوبار کلمه (یه) رو نوشتید،

    -

    اگه در سایت(وبلاگ) من هم غلط املایی دیدید،لطفا بگید،

    -

    متشکرم

    پاسخ:
    درود دوست عزیز
    سپاس از توجهتون
    تصحیح شد:)
  • خب حالا با تصحیح  کردن خیلی بهتر شد

    مانا باشید!

    پاسخ:
    :)
  • سلام خدا بر شما:

    متاسفانه با این فضای مجازی یکی دیگر از چیزهایی که دارد قربانی می شود همین فرهنگ کتاب خوانی است.

    کارتان در ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار عالی و ارزشمند است. البته تا چه کتابی هم باشد. بنده از آن دست افرادی نیستم که معتقد باشم هر کتابی به یک بار خواندنش می ارزد. مگر انسان چقدر عمر می کند که بخواهد هر کتابی را بخواند. کم نیستند کتابهایی که حتی ارزش ورق زدن هم ندارند چه برسد به یک بار خواندن. ولی معرفی کتابهای مفید و ارزشمند به جوانها کار بسیار قابل تقدیری است.

    یک سوال داشتم:

    در قالبهای «بیان» چطور می توانم در وبلاگم از فایل ویدئویی و یا صوتی استفاده کنم؟ مثل شما.

    ممنون.

    پاسخ:
    درود 
    موافقم باهاتون 
    اینجا سعی میکنم تجربیات خودم رو به اشتراک بگذارم تا کمتر دچار این دست خسارتهای زمانی بشیم
    من باب سوالاتون :
    ابتدا که فایل رو آپلود کردیم در صندوق بیان، روی فایل کلیک میکنیم و نمایش فایل رو میزنیم آدرس فایل رو کپی میکنیم.
    وارد این آدرس میشیم  /http://www.1abzar.com
    گزینه ابزار پخش موزیک رو انتخاب میکنیم.
    در کادر آدرس فایل آپلود شده رو کپی میکنیم
    روی گزینه ساخت کد ابزار کلیک میکنیم
    کد ساخته شده رو کپی کرده و در قسمتی از پنل که پست رو مینویسید html رو زده و کد ساخته شده رو هر جای متن که میخواید قرار میدین.
    برای ویدئو هم ب همین صورت اما از ابزار نمایش فیلم استفاده میکنیم برای ساخت کد 
    مانا باشید
  • سلام:

    ممنون از راهنمایی تان. تا قسمت ساخت کد پیش رفتم کد ساخته شده را کپی کردم اما متوجه نشدم کد را کجا باید قرار بدهم که فیلم را نشان بدهد. متوجه منظورتان از «html رو زده» نشدم. این گزینه کجاست؟ پیدایش نکردم.

    من چند جا کد کپی شده را پیست کردم جواب نگرفتم:

    داخل خود فضایی که متن نوشته می شود.

    داخل آن قسمت که کدهای جاوا را قرار می دهند.

    ممنون.

     

    پاسخ:
    درود 
    خواهش میکنم
    در قسمتی که پست مینویسید یه فضایی مشابه ورد کامپوتر وجود داره
    در اونجا یک گزینه Html هست 
    اون رو بزنید متنی که نوشتید رو میاره و هر کجای متن خواستید کد رو کپی میکنید و ذخیره میکنید .
  • پاسخ:
    سلام
    بله حتما 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی