فرزند راستین ایران

  • ۶۹۴


دانلود آهنگ جدید

بارها نشستم تا بنویسم،

بارها نشستم تا قطعهٔ دیگه ایی ضبط کنم،

بارها نشستم تا بخونم و معرفی دیگه ایی تحریر کنم،

اما نشد، نتونستم شایدم نخواستم .

هربار کتابی باز کردم، هربار ساز دستم گرفتم، هربار خواستم تایپ کنم،

یه چیزی به کتاب توی دستم چنگ زد،

یه نیرویی انگشتهامو ناتوان کرد،

یه صدایی اجازه ادامه نداد،

یه بغضی تو گلوم چنبره زد که نمیزاشت فریاد بزنم،

یه ابر تاریک ...

یه حال بد ...

یه خستگی ...از ناعدالتیهای علیه انسانها از خرافه و جهلی که مثل یه رود پرخروش حتی در قرن حاضر جاری بین مردم ...

اما

اما

آخرین ضربه رفتنش بود

رفتن هنرمندی که حامی مون بود

کوچ پدری که به جرم آزاده بودن من و امثال من نتونستیم از نزدیک ببینیمش و صداشو بشنویم

ولی ...

در لحظه لحظه ی خاطرات بچگی مون

در بیت به بیت دیوان حافظ و رباعیات خیام و قطرات ادبیاتمون

در پشت هر پنجره ی رو به غروب و دریا

پشت دونه دونه ی شن های کویر

 در لاله ی گوش هر کسی فارسی بلده و شایدم نیست جریان داشت ...

تو این بحبوحه  ی ترس از همه چیز، درد بی پدری هم رو دوشمون اومد ...

نه با سوگواری غم نبودش سبک میشه نه نیازی داره به سوگواری

استاد شجریان در قلب تک تکمون از دیروز تا فرداها خواهد بود؛

و ما،

ناله ی حق خواه مرغ سحرش ...

پ.ن: حال خوبی نداشتم تا باهاتون به اشتراک بزارم اهل اینکه گله کنم هم نیستم، کمتر کسی میبینه اون چهره خسته ام رو. خیلی اتفاقی امروز اومدم تو پنل وبلاگ و پیامهای پر مهرتون رو دیدم، احساس مسئولیت کردم درمقابل دوستانی که هرگز ندیدمشون. ممنون که پرسیدین. برگشتم تا باز با هم بشنویم، بخوانیم بیاندیشیم و رشد کنیم. هر چند خسته ایم ... اما ققنوس ایران دوباره از خاکستر این آتش بلد میشه ... و ما فرزندان این خاک بالهای اون خواهیم بود ...

  • امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

    سلام و عرض ادب 

    جای خالی استاد به این زودی ها پر نمیشه 

     خدا می داند چقدر زمان لازم است تا مادر گیتی چونین فرزندی را آبستن شود 

    احساسات زلال شما هم در نوشته تان موج می زد 

    متشکرم بابت این پست خوب 

     

    پاسخ:
    درود دوست عزیز
    همینطوره...اگر بزاید...
    سپاس از همراهی و توجهتون
  • سلام 

    واقعا واقعه دردناکی بود 

    با آرزوی استمرار فعالیت های شما وبلاگنویس خوب 

    پاسخ:
    درود 
    بله ...
    سپاس فراوان 
  • روحشون شاد

    پاسخ:
    سپاسگزارم
  • سلام و عرض احترام 

    جایی نرفتم. همینجا هستم. فقط با نام و وب جدید! اسم قبلی سروصدای الکی و شلوغ بازی شد. ترکش کردم. منرو به اسم و فامیلی می شناسید. هستم ، همین جا پیش مخاطبانی دوست داشتنی و گرامی مثل شما! 

    پاسخ:
    درود دوست عزیز
    بله بله به جا آوردم :)
    خوش آمدید و چقدر خوب که نرفتید، وقتی بعد از مدتها آمدم به بیان و اون پست رو دیدم بجای کلی مطلب جذاب ازتون واقعا ناراحت شدم.
    بسیار خوشحال شدم هنوز میتونم از نظرات فرد فرهیخته ایی چون شما بهره مند بشم.
    مانا باشید 
  • سلام 

    فرهیخته شمایی ، بهره مندی برای منه که مخاطب فهمیده و تحصیلکرده ای مثل شما دارم. 

    حتما بمرور ، کتاب می نویسم و می گذارم. یادم نرفته که از دوستداران عروض و قافیه هستید. می نویسم و آپلود می‌کنم. فقط آهسته آهسته ، حتی منویی می گذارم و قالب مناسب با فونت ساحل می گذارم. فعلا بهتره روی ذهن و دستم فشار نیارم و بهم ریختگی ایجاد نشه. 

    اتفاقا وب موسیقی و دمنوش کتاب شما ، پسندیده و علاقه منه. 

     

    بله ارشادی هستم. اشکان ، بچه کرمانشاه ، 36 ساله ، درست تشخیص دادید. تشکر که مرا به خاطر دارید. سپاس 

     

    پاسخ:
    درود
    به یاد ماندنی هستید :)
    سپاس از لطف و توجهتون  
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی